Marketingowe
m.in.: planowanie marketingowe; kształtowanie elastyczności ofertowej; polityka kształtowania cen i optymalizacji kosztów; opracowanie/modyfikacja strategii marketingowej przedsiębiorstw społecznych; badania rynku; wypracowania i wdrażania standardów obsługi klienta przez PES;
Finansowe
m.in.: pozyskiwanie źródeł finansowania działalności (m.in. produkty sektora finansowego), planowanie finansowe;
Osobowe
m.in.: zarządzanie organizacją; zarządzanie pracownikami; zarządzanie konfliktem w PES i rozwiązywanie konfliktów;
Księgowo-podatkowe
m.in.: rachunkowość podmiotu ekonomii społecznej, zobowiązania finansowe związane z prowadzoną działalnością; księgowość; płace i pochodne, ubezpieczenia społeczne;
Prawne
m.in.: prowadzenie działalności gospodarczej w ramach przedsiębiorstw społecznych; prawne aspekty działania w sferze ekonomii społecznej; podatki bezpośrednie i pośrednie w działaniach PES; obowiązki pracodawcy względem pracowników;
Dotacje na utworzenie miejsca pracy mogą zostać sfinansowane ze środków Powiatowych Urzędów Pracy, jak i środków Unii Europejskiej.
WYDARZENIA ANIMACYJNE (targi, debaty, seminaria), czyli coś, co możemy zrobić wspólnie, włączając lokalną społeczność, organizacje i podmioty propagując idee ekonomii społecznej i przedsiębiorczości społecznej, oraz wspierając środowiska przyjaznego rozwojowi ekonomii społecznej.
WIZYTY STUDYJNE, czyli dobre praktyki w sektorze ekonomii społecznej i przedsiębiorczości społecznej w regionie i kraju.